28.3.14

SHOP-THE-LOOK BOBO CHOSES


A CLEAN LOOK De tuin ziet er echt niet altijd zo schoon uit, Sterker nog, hij ligt normaal bezaaid met fietsjes, schepjes, steps, zand, emmertjes, ballen...waar komt het allemaal vandaan! En echt, ik heb het echt niet allemaal gekocht. Maar een keer per jaar krijgen  B. en ik een tuin schoonmaak bui...

Heerlijk vind ik het altijd als de tuin weer fris is en de heggen gesnoeid. En weg met dat onkruid. ...dus ja, in de tuin werken kan af en toe best leuk zijn...Om er vervolgens vaak en lang in te lounchen...

We hingen eindelijk het paard -gemaakt van een oude autoband- op dat ik eens scoorde tijdens de drie dwazen dagen, maar waar hij nog te klein voor was. En ja, we krijgen een paar zomerse -Yes!- dagen.

Dus kan het nieuwe Bobo Choses - oh wat houd ik van de vintage look- singlet eindelijk uit de kast. Gecombineerd met een witte korte spijkershort - met opgerolde pijpen, voor de stoere look  & gympen. Let Summer Start!

 

Daan draagt: Singlet Bobo Choses / Spijker Shorts / Sneakers Converse

More Bobo Choses & More Sneakers Jongens / Meisjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten